Пятница, 26.09.2025
Ourspace.ucoz.com
Меню сайта
Наш опрос
Оцініть мій сайт
Всего ответов: 0
Мини-чат
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

20:45
Веб-аналітика
Веб-аналітика (англ. Web analytics) — це вимір, збір, аналіз, подання та тлумачення інформації про відвідувачів веб-сайтів з метою їх поліпшення і оптимізації. Основним завданням веб-аналітики є моніторинг відвідуваності веб-сайтів, на підставі даних якого визначається веб-аудиторія і вивчається поведінка веб-відвідувачів для прийняття рішень щодо розвитку і розширення функціональних можливостей веб-ресурсу.

Веб-аналітика допомагає в багатьох аспектах розвитку сайту. Ось основні з них:
Розвиток функціональності сайту на підставі тенденцій у поведінці відвідувачів
Оцінка ефективності рекламних кампаній в інтернеті
Виявлення проблемних місць у структурі, навігації та контенті сайту

Статистика відвідуваності розділів і веб-сторінок сайту дозволяє зрозуміти:
кількість переглянутих веб-сторінок,
ключові слова та фрази, за якими відвідувачі знаходять сайт в пошукових системах,
географію відвідувачів,
час, проведений на веб-сторінці відвідувачем,
переходи між веб-сторінками,
аудиторію сайту (випадкові, постійні відвідувачі і т. д.)
зручність навігації сайту для відвідувачів і т. д. ;

Веб-аналітика — молода галузь не тільки в країнах СНД, але і в світі в цілому. Однак, організація Web Analytics Association вже ввела загальноприйняті стандарти, за яким могли б проводити вимірювання та аналіз веб-аналітики.

Аналіз відвідуваності сайту: статистика, тенденції, абсолютні і відносні показники
Аналіз юзабіліті (аналіз щільності клацань, конверсійних шляхів відвідувачів сайту)
Аналіз поведінки відвідувачів на сторінці
Бенчмаркінг. Порівняння із загальними тенденціями і з конкурентами з допомогою незалежних дослідників (Alexa, GemiusAudience, Google Trends)

Збирати статистику можна з допомогою:
Лічильників — це зовнішні програми. Для отримання статистики на веб-сторінки сайту встановлюється невеликий фрагмент коду (зазвичай 1-2 кілобайт). Сенс в тому, що при вході на сайт браузер вантажить картинку, яка розміщена на сайті збору інформації. Дані про завантаження лічильника заносяться в базу даних, яка може розміщатися на сервері постачальника послуги збору та обробки статистики, і потім проглядаються, наприклад, на його сайті.
C допомогою лог-аналізаторів

На даний момент у світі існує 2 пріоритетних сертифікації фахівців в області веб-аналізу.

Google Analytics Certified Partner
— сертифікація для компаній, які показали свою здатність в аналізі сайтів з допомогою Google Analytics. Сертифікація проводиться після співбесіди в офісах Google фахівцями компанії з веб-аналізу. Для сертифікації необхідно мати 3 успішні проекти в області веб-аналізу, спрямованих на підвищення конверсії та оптимізацію витрат на інтернет-рекламу.

Web Analytics Association Member
— членство в міжнародній асоціації веб-аналітики, що дає право на формування стандартів у галузі відстеження веб-даних для інтернет-реклами.
Просмотров: 599 | Добавил: Admin | Теги: Веб-аналітика | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar
Вход на сайт
Поиск
Календарь
«  Декабрь 2015  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архив записей
Друзья сайта
Ourspace.ucoz.com © 2025
Бесплатный конструктор сайтовuCoz